سامی یوسف
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

سامی یوسف
نویسنده : 5040 تاریخ : 11 / 4 / 1392

سامی یوسف

سامی یوسف

دسته موسیقی زیردسته خارجی


سامی یوسف در تیرماه سال ۱۹۸۰ در یک خانواده آذری در شهر تهران متولد شد.[۲] نام او د‌ر واقع «سیامک راد‌منش» است . پد‌ر وی، آهنگساز، ترانه‌سرا و موزیسین مشهور ایرانی مقیم بریتانیا، بابک رادمنش می باشد؛[۳] او در ۳ سالگی به همراه خانواده‌اش به این کشور مهاجرت نموده و[۴] در ۱۸ سالگی برای تحصیل وارد فرهنگستان سلطنتی موسیقی[۵] در لندن شد.

سامی یوسف مسلمانی است که معتقد است موسیقی راهی برای رساندن پیام اسلام و تشویق جوانان به اینکه به هویت و دین خود افتخار کنند، است. موسیقی او غالباً دربر گیرندهٔ ترانه‌هایی است با مضمون اسلام و مسلمان بودن در جهان امروز است. وی همچنین از موضوعات اجتماعی و بشر دوستانه در موسیقی خود استفاده می‌کند.

عده‌ای موفقیت سامی یوسف را در قبال چهره او و یا کلیپ‌هایی که از آهنگ‌هایش ساخته می‌شود، می‌دانند اما بی شک مضامین اجتماعی، آرمان‌گرایانه و اعتراضی ترانه‌ها و آهنگ‌هایش هم در این موفقیت، بخصوص در موسیقی جهان اسلامی، بی‌تأثیر نیست.

سامی یوسف به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، فارسی، هندی و عربی تصنیف‌های مذهبی خوانده‌ است. جدیدترین آهنگ او «You Came To Me» نام دارد که در آن با زبان فارسی بخشی از این آهنگ را اجرا نموده‌ است.

نام سامی یوسف با آهنگ های اسلامی معروف شد

کلیپ های این مجموعه :

ALLAH

AL-MUALLIM

MEDITATION

SUPPLICATION

YA MUSTAFA

DUA(TURKIS

EDI-SONG

FREE

HASBI-RABBI

MAKE-A-PRAYER

MOHAMMAD

MOHAMMAD2

MOTHER

....

تعداد : 2VCD

مجوز : 13456

فروشنده: هنر ایرانی

قیمت: 5,000 تومان

درصد :21

روش خرید: برای خرید سامی یوسف، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سامی یوسف


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: خارجی، ،


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.